20.5 Amistyle tehtävä

Ammatilliset opinnot ovat minulla menneet ihan hyvin. Olen ollut taitava kihartamisessa, suoristamisessa sekä joissain lettikampauksissa. Haluaisin vielä harjoitella raidoittamista, ja syksyllä käyn hiustenleikkaus-kurssin, kun sitä en viime syksynä käynyt. Muistan kun viime syksynä aloitin kosmetiikkaneuvojana, mutta se ei ollutkaan minun juttuni niin vaihdoin kampaajaksi. Osaan jo hyvin perusasiat, kuten föönaus, kihartaminen, suoristaminen kamman kanssa. Värikurssista minulle jäi hyvä fiilis vaikka luulin, etten löytäisi niin monta mallia. Pitää vain uskoa itseensä enemmän ja ajatella, että kyllä minä osaan. kaikki ovat aloittaneet joskus samasta pisteestä ja virheitä saa tulla, niistä oppii. Asiakaspalvelussa on vielä harjoittelemisen varaa, keskustella tuntemattomien kanssa, mutta kyllä sekin siitä ajan kanssa. Olen löytänyt itselleni hyvän lämpösuojan hiuksille, kun suoristan niitä. Koulusta löysin tuotteen ja hiuksista tulee joka kerta sileän tuntuiset. Se on Goldwellin Stylesign Just smooth sleek perfection. Kannattaa ostaa, saa pörröisemmätkin hiukset suoraksi ja sileäksi. Kehitän ammatillista osaamistani opintojen ulkopuolella siten, että katson YouTubesta videoita erilaisista kampauksista ja värjäyksistä. Ja olen harjoitellut tekemään kaverilleni folioraidat kotona, lopputulos oli hyvä, mutta koko hommassa kesti noin 4h ilman minkäänlaisia taukoja eli aika kauan. Olen muutenkin aika hidas värjäämään ylipäätään hiuksia, niin siinäkin olisi vähän harjoittelemisen varaa.

Tämä olisi kiva osata.
Block sliding tekniikka:
https://youtu.be/mi4EPQS4Ua0

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

työssäoppiminen 24.4

värjäysmalli

Ensimmäinen hiustenpesu pareittain